Bugün arkadaşımın babasının ölüm haberini aldım daha birkaç gün önce durumu gayet iyiye gidiyordu bir anda dün gece tekrar yoğun bakıma alındı ve bugün o haberle gerçekten üzüldüm.
Malum korona olduğu için sarılacak, ağlayacak bir omuz bile veremiyorum dostuma.
Telefonla konuştum çok değil neredeyse 1 dakika sürdü.
Dedim ne oldu ses vermedi dudağını asıp gözleri dolu bir halde kafasını salladığına eminim. Sonra hayırlısı buymuş dedi başka bir şey söyleyemedim dilim tutuldu her daraldığında ben buradayım ara beni demeyi çabaladım ama doğru düzgün söyleyemedim oda anladım dedi birbirimizi Allah'a emanet edip kapattık neredeyse 1 dakikalık konuşmamız böyle geçti.
Gruba yazmış olduğu mesaja cevap verdim diğer kızlar gibi Allah'ım mekanını cennet eylesin diye sonra her türlü ne olursa olsun burada olduğumuzu yineledik çünkü lanet olsun ki elimden/elimizden dua etmek ve 4 köşeli aptal bir cihazla ona yanında olduğumuzu hissettirmeye çalıştırmaktan başka bir şey gelmiyor.
Kim istemez?
Yanına gidip ona sarılmak sakinleştirmek ağlamasını ve dökülmesini sağlamak...
Bazı durumlar da kelimeler kifayetsiz kalır işte o durumlardan birisi de ölüm sadece sarılırsın yakınına hissettirirsin burada olduğunu ama bunu bile yapamıyoruz.
Ne günlere kaldık be...
